به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته درمسجدجامع میامی با اشاره به نعمت امنیت درکشور گفت: همه مردم امنیت را بخوبی لمس می کنند.
وی ادامه داد: هرسال برای امنیت کشور شهیدانی تقدیم می شود ، این امنیت ارزان به دست نیامده و برای همین دشمنان برای تضعیف کشور و نهادهای امنیتی تلاش می کنند.
صفایی پور تلاش نیروهای انتظامی در برقراری امنیت را یادآور شد و افزود : در آستانه سال جدید نیازاست نیروی انتظامی باحفظ هوشیاری وباهمکاری مردم برای حفظ اموال و ناموس مردم تلاش نمایند.
خطیب جمعه میامی بااشاره به انتخاب رئیس قوه قضائیه گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این حکم مبنای اساسی برای برقراری عدالت می باشد ، رئیس جدید قوه قضائیه باید مبارزه جدی تر با انواع فسادها داشته باشد.
امام جمعه میامی گفت: توسعه منابع طبیعی واحیای آن نیازمند عزم جدی ومشارکت مردم است ، این منابع سرمایه ارزشمندی است که متعلق به نسل کنونی نیست بلکه نسل های آینده نیز حق دارند از آن بهره مند شوند.
وی با بیان این که ، احیاء، حفاظت وتوسعه منابع طبیعی ضروری است ، گفت: کاشتن درخت باید فراگیر شود .
امام جمعه میامی بااشاره به اینکه در آموزه های دینی به درختکاری توجه و تاکید شده افزود: علاوه بر دستگاههای اجرایی ، اقشار مختلف مردم نسبت به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست وظیفه دارند.
امام جمعه میامی بااشاره به فرارسیدن ماه مبارک رجب تصریح کرد: دراین ایام برمحورآموزه های دینی جشن وسرور برپا می شود ، بنابر این لازم است جشن های خود را با محرومان تقسیم کنیم .
وی افزود: در ماه رجب مساجدوهیات های مذهبی بااجرای برنامه های متنوع به دنبال جذب جوانان به سوی مساجدباشند.
صفایی پور به هفته احسان ونیکوکاری هم اشاره کرد و گفت: در ایام سال جدید باید به کمک محرومان جامعه شتافته و به خانواده‌های بی بضاعت کمک کنیم .
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.