به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در تجمع اعتراض آمیز در محکومیت ظلم و ستم سران آمریکا علیه ملت ایران اسلامی؛ حمایت قاطعانه خود از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از دولت در مبحث دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و دفاع از حق ملت در مذاکرات با غربیها و گروه 5+1 را ابراز داشتند.
امام جمعه شهرستان خاش در این اجتماع مردمی گفت: به پای مذاکره کشاندن 6 کشور غربی و آمریکا از اقتدار و عظمت ایران سربلند حکایت دارد، زیرا دنیا به این نتیجه رسیده که بدون حضور ایران در حل معادلات جهانی نمی توانند به موفقیت برسند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: ادامه مذاکرات هسته ای با کشورهایی که در ذات آنها بدعهدی و بی اعتمادی وجود دارد و به بدترین شکل به ملت ها ظلم روا می دارند درست نیست، اما تا حصول نتیجه ایران نیز باید تعهدات خود را کاهش دهد.
وی اظهار داشت: دادن مهلت 60 روزه به 5 کشور غربی در موضوع آب سنگین و غنی سازی اورانیوم تا حد زیادی می تواند غرب و آمریکا را از ادامه مسیر ظلم و تجاوز به حق ملت ایران دور کند.
امام جمعه خاش تاکید کرد: باید به توانمندی های خود و وعده های به حق نصرت الهی ایمان داشته باشیم و در مقابل زورگویی های مستکبران بایستیم و قطعا با باور داشتن به توان مان می توانیم قله های عزت و سربلندی و پیشرفت و توسعه را مقتدرانه فتح کنیم.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز تاکید کرد: آمریکا در برابر اراده ملت مومن و مسلمان و انقلابی و همیشه در صحنه ایران عددی نیست، زیرا این ملت خدایی را دارد که در همه شرایط یاریگر آن است و در دشواری ها به یاری و امداد و نصرت شان می آید.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: دشمنان اسلام و ایران اسلامی باید بدانند که آینده از امت اسلام و ملت سربلند ایران است و خداوند متعال نیز وعده های خود را برای پیروزی مظلومان و نابودی مستکبران محقق خواهند ساخت.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.