قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام مهم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد و مؤسسه خیریه عترت بوتراب کشور انجام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده بین این سه نهاد ۲۶۱ واحد مسکونی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ساخته یا خریداری می ‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می شود که این تعداد واحد مسکونی تا دهه فجر امسال تحویل ایتام استان شود.

مبشری عنوان کرد: هزینه ساخت و خرید این تعداد واحد مسکونی ۱۴۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است که به طور مساوی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد و مؤسسه خیریه عترت بوتراب کشور تأمین و پرداخت می‌ شود.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه‌ های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ساخت و تأمین مسکن برای مددجویان زیر پوشش است.

مبشری گفت: امید است با کمک مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد و خیران بومی و غیربومی بتوان گام ‌های اساسی در زمینه ساخت و تأمین مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برداشت.

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.