قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای ارائه 52 هزار و 624 مورد خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.
وی افزود: مهمترین خدمات عمرانی ارائه شده در این مدت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شامل ساخت‌، تعمیر، بازسازی و مقاوم ‌سازی مسکن، حمام و سرویس بهداشتی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد استان در چهار دهه اخیر سالانه به ‌طور میانگین کار مهم ارائه انواع خدمات به افزون بر 30 هزار خانوار با جمعیت 80 هزار نفر را بر عهده داشته است.
مبشری عنوان کرد: 40 سال گذشته 32 هزار و 687 طرح اشتغالزایی با اعتبار یک هزار و 943 میلیارد و 140 میلیون ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
وی ابراز داشت: در این مدت یک هزار و 266 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پس از معرفی به مؤسسه های کاریابی استان و صرف 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار شاغل شده‌ اند.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.