فرید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این تعداد جهیزیه اهدایی افزون بر 140 میلیون ریال است.
وی افزود: دوره آموزشی یک روزه قبل از ازدواج نیز برای این 40 زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهمترین اقدام های کمیته امداد کشور و این استان کمک به ازدواج آسان مددجویان زیر پوشش از طریق اهدای جهیزیه به آنان است.
محبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه ‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای مددجویان زیر پوشش ایجاد اشتغال پایدار است.
وی ابراز داشت: هفته دولت امسال 51 طرح اشتغالزایی با اعتبار 10 میلیارد و 200 میلیون ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در هشت شهرستان ‌این استان اجرا می ‌شود.
محبی گفت: افتتاح 11 واحد مسکن مددجویی با اعتبار سه
میلیارد و 575 میلیون ریال و کلنگ زنی چهار واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال خواهد بود.
وی اظهار داشت: 180 فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار 6 میلیارد و 300 میلیون ریال در هفته دولت امسال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود که میزان آن بین 30 تا 50 میلیون ریال برای هر نفر است.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.