سید ناصر رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته برای 40 معتاد بهبود یافته کهگیلویه و بویراحمد از طریق اعطای تسهیلات بانکی یا معرفی به مراکز کاریابی این استان شغل ایجاد شد.
وی افزود: اشتغالزایی برای بهبودیافتگان مواد مخدر و تلاش برای بازگشت آنان به جامعه یک وظیفه مهم شرعی و اجتماعی برای متولیان امر است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می توان با توانمندسازی تشکل ‌های مردم ‌نهاد این استان و استفاده از ظرفیت کارآفرینان بومی و غیربومی زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای بهبودیافتگان مواد مخدر استان را بیش از پیش فراهم کرد.
رضایی عنوان کرد: سال گذشته بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه حدود 14 درصد رشد داشته است.
وی ابراز داشت: پارسال یک هزار و 704 قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر، 36 باند تهیه و توزیع منهدم و 340 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
رضایی گفت: 114 منطقه آلوده کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 پاکسازی، یک هزار و 185 خرده فروش دستگیر و 251 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از آنان کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: سال گذشته 35 معتاد متجاهر در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که برای درمان و ترک اعتیاد به کمپ های ویژه معرفی شدند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.