به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از تکواندوکاران کهگیلویه و بویراحمدی دعوت شده به تیم ملی که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: نمونه بارز سرمایه گذاری های کلان و اقدام های کم نظیر دولت در حوزه ورزش ساخت زمین های چمن مصنوعی فوتبال و سالن های ورزشی متعدد در مناطق روستایی نقاط مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: تلاش دولت در حوزه ورزش به تنهایی کافی نیست و انتظار می رود که در کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون دیگر مناطق کشور خیران و بخش خصوصی با جدیت وارد میدان عمل شده و از ورزشکاران رشته های مختلف شامل تکواندو حمایت مالی کنند.
نظری بیان کرد: این اقدام علاوه بر آنکه به توسعه روزافزون ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمک می کند یکی از راه های مهم تبلیغ برای بخش خصوصی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نخستین بار است که تکواندوکارانی از این استان به تیم ملی دعوت می شوند که مایه افتخار و مباهات است.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: سال های اخیر و با حمایت های دولت و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله سه نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی ورزش استان در 2 بخش قهرمانی و همگانی رشد قابل توجهی داشته است.
وی افزود: با توجه به استعدادهای چشمگیر ورزشی موجود در کهگیلویه و بویراحمد باید تا رسیدن ورزش استان به جایگاه واقعی آن در کشور تلاش کرد.
رئیس هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هم اینک افزون بر سه هزار تکواندوکار مرد و زن در این استان فعالیت می کنند.
حامد پرهیزگار اظهار داشت: ورزشکاران رشته تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد توانمندی بسزایی داشته و قابل مطرح شدن در کشور هستند.
وی افزود: وجود برخی مشکلات جلوی پیشرفت روزافزون رشته ورزشی تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد را گرفته است.
رئیس هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عمده ترین آنها شامل کمبود اعتبار، نبود سالن تمرین استاندارد، نداشتن حامی مالی و نبود خوابگاه ورزشی برای میزبانی رقابت های استانی و ملی است.
پرهیزگار عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که در لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور تیم ندارد و مهمترین دلیل آن نیز نداشتن حامی مالی است.
وی ابراز داشت: تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور نداشتن در لیگ برتر تاکنون نتوانسته در رقابت های قهرمانی کشور نتایج و موفقیت های لازم را کسب کند.
پرهیزگار گفت: انتظار می رود که بخش خصوصی، خیران و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از رشته ورزشی تکواندوی استان حمایت مالی کرده و برای تأمین زیرساخت های مورد نیاز آن به ویژه سالن تمرین بکوشند.
سه ورزشکار دعوت شده از کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی شامل رضا پیوست و علی نیکجویان در رده سنی جوانان و مهدی تقویان در رده سنی بزرگسالان در این آیین تجلیل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.