حشمت الله صیدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احداث شهربازی مدرن و مجهز در پارک ملت یکی از بسته های شهرداری برای جذب سرمایه گذار بود که پس از اخذ مجوز شورای شهر از طریق فراخوان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه این شهربازی در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و با سرمایه گذاری 130 میلیارد ریالی احداث می شود، افزود: براساس تفاهم نامه منعقد شده با سرمایه گذار، قرار است فاز نخست پروژه در مدت یکسال به بهره برداری برسد.
شهردار سنندج تاکید کرد: احداث رستوران، فود کورت، واحدهای خدماتی و پارکینگ اختصاصی از جمله اقدامات شهرداری در راستای احداث این شهربازی مدرن و مجهز است.
وی یادآور شد: برای احداث فضای مناسب بازی و تفریح شهروندان برنامه های مختلفی در دست اقدام داریم و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بسته های متنوعی تهیه کرده است.
صیدی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و مشارکت این بخش در اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و تفریحی سطح شهر در توسعه عمران شهری و جذب گردشگر تاثیر گذار خواهد بود..
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری اعضای شورا بتوانیم در جذب سرمایه گذار برای دیگر پروژه های عمرانی، خدماتی و تفریحی سطح شهر اقدام کنیم.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه منطقه شهرداری، یک ناحیه شهری و سه ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.