به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی چهارشنبه شب در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: با توجه به اینکه تقویت خدمات سرمایه‌گذاری در دستور کار استان قرار دارد از این رو دستگاه‌های اجرایی و ذیربط باید در این زمینه هماهنگی لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه دستگاه ‌های اجرایی در راستای ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد مشارکت جدی داشته و نمایندگان آنها نیز در این زمینه باید دارای اختیارات لازم باشند، ادامه داد: با بررسی سوابق و توانایی های سرمایه‌گذاران باید کاری کنیم تا در ادامه راه با کمترین چالش و مشکلی روبرو باشیم.
زاهدی بر راه اندازی سامانه ای جهت دسترسی آسان سرمایه‌گذاران به امکانات و ظرفیت‌های استان تاکید کرد.
وی با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان، اظهار داشت: با توجه به عدم استفاده از ظرفیت کامل کشتارگاه ها و نیروگاه های موجود، این گونه موارد باید مورد بررسی قرار گیرد.
به گفته استاندار قزوین، تقویت سرمایه‌گذاری در گرو اتحاد و انسجام دستگاه ‌های اجرایی بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد استفاده بهینه از ظرفیت‌ ها باشیم.
زاهدی ادامه داد: اتخاذ سیاست ‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مساله اساسی بوده در حالی که باید میزان سودآوری طرح‌ها و پروژه ‌ها و نیز میزان اشتغالزایی ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی در پایان بر اجرای تکنولوژی در طرح ‌های سرمایه‌گذاری و نیز رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.