رضا گل محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:میزان سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی دراین پروژه های ملی واستانی 7 میلیارد و 200میلیون تومان خواهد بود.
وی ادامه داد: پروژه های سالن شهید فرجی، زمین چمن مصنوعی حیدرنیا، سالن شهید قیانوری، سالن کشتی نادر دولت آباد، سالن حصار امیر پاکدشت، سالن یبر پاکدشت، سالن ده عباس آباد اسلامشهر، استخر خوراکیان و استخر طوقانی تهران در مدت زمانی 48 تا 132 ماه به بهره برداری می رسد.
گل محمدی همچنین از نظارت و هماهنگی اماکن ورزشی استان تهران در چهار ماه ابتدای امسال خبرداد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه یک هزار و 529 بازدید از مجموعه های حوزه ها و شهرستان ها به عمل آمد که درجه بندی و تمدید فعالیت 130 مجموعه صادرشد و سه مجموعه پلمپ و 10مجموعه نیز فک پلمپ شده است.
وی افزود: در حال حاضر 40 پروژه نیمه کاره ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد در استان تهران وجود دارد که با تخصیص اعتبارات ملی و استانی تا پایان سال 98 به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در حال حاضر بیش از 4هزار و 400 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در استان تهران وجود دارد که از این حیث سرانه ورزشی برای هر شهروند از مرز 46 سانتی متر مربع گذشته است.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.