حبیب غفاری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه مرکز فنی و حرفه ای خواهران بندرامام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:یکی ازاین سه مجتمع ، مرکز فنی و حرفه ای خواهران در بندرامام خمینی (ره) است که با دو رشته قالی بافی و کار آفرینی از محل منابع داخلی بدون صرف هزینه برای سازمان، بهسازی و تکمیل شد.
وی افزود: مرکز آموزشی در 'جوار کارخانه' نیز با همکاری شرکت ره آوران فنون پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شده که تمام مجوزهای لازم برای آغاز به کار این مرکز گرفته شده است.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان بندرماهشهر به وظایف مرکز 'جوار کارخانه ره آوران فنون پتروشیمی' اشاره کرد و گفت: این مرکز آموزش کارکنان شاغل در شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی را برعهده دارد که بعد پایان دوره، گواهینامه معتبر در از سازمان فنی و حرفه ای با کد بین المللی دریافت می کنند.
وی گفت: تا سال آینده نحوه استاندارد نویسی را در اختیار این مرکز قرار داده می شود و با همکاری شرکت و مربی های متخصص برای شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استانداردهای جدید نوشته می شود.
غفاری ادامه داد: آموزشگاه صنایع پتروشیمی نیز با سرمایه گذاری 600 میلیون ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت : در سال جاری با توجه به وجود ظرفیت های گردشگری شهرستان برای اولین بار مجوز راه اندازی یک آموزشگاه در رشته های هتل داری و گردشگری صادر می شود.
وی همچنین به تقدیر از سربازان مهارتی که آموزش های لازم را در آموزشگاه های فنی و حرفه ای فراگرفته اند اشاره کرد و افزود: در سال گذشته به 211 نفر از سربازان وظیفه یگان نظامی آموزش های فنی و حرفه ای مختلف ارائه شد، از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود 300 نفر از سربازان آموزش های لازم را فرا گرفتند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر حدود 36 آموزشگاه فعال خواهران و برادران در سطح شهرستان بندرماهشهر وجود دارد، که در هر آموزشگاه در هر نوبت 20 نفر آموزش می بینند.
9858/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.