مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سئوالات واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، احمدعلی شهیدی گفت: برگزاری کلینیک صنعتی‌سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی انزلی با حضور مشاوران حوزه‌های تخصصی استاندارد، انرژی و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای hsee ، عارضه یابی و بهینه سازی خطوط تولید ، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری، مدیریت منابع انسانی و سیستم‌های مدیریت کیفیت و حسابداری و مالی و ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه های مربوط از جمله اهم تخصص‌های ارائه شده به واحدهای صنعتی این شهرک است.

وی بیان داشت : این کلینیک با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی استان و توانمندی مشاوران بخش خصوصی به ارائه خدمات کسب و کار به صاحبان صنایع پرداختند .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در این کلینیک حدود 30 واحد صنعتی مشارکت داشتند و از خدمات کلینیک استفاده کردند .

شهیدی افزود : هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان به واحدهای صنعتی و پاسخگویی به سئوالات حوزه های مطرح شده است.

وی در پایان بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در راستای اجرای کلینیک های صنعتی برگزاری 2 کلینیک صنعتی را در بهمن و اسفند ماه 96 در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.