به گزارش ایرنا ، آیت الله سید احمد خاتمی دوشنبه شب همزمان با شهادت حضرت مسلم بن عقیل در نجف شهر سیرجان افزود: تاریخ بیانگر این حقیقت است که بی بصیرتی برخی خواص و خیانت افراد نفوذی موجب شهادت سفیر امام حسین (ع)در کوفه در آن برهه حساس شد.
آیت الله خاتمی با اشاره به سه عبرت تاریخی از شهادت حضرت مسلم (ع) افزود: اول اینکه نفوذی ها شهادت آن حضرت را رقم زدند و دوم بی بصیرتی و خیانت خواص در تنها گذاشتن ولایت و سوم رخ دادن حادثه جانگذار عاشورا بود.
امام جمعه موقت تهران با بیان برخی سهل انگاری ها در جریان توافقات برجام افزود : در هنگام توافق برجام رهبری معظم نظام تذکر داده بود که اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا حتمأ پای توافقات را امضا کند.
وی ادامه داد : چون رهبر بیدار ما می دانست که رئیس جمهوری بعدی آمریکا پای این تعهدات نمی ایستد و دیدیم همین عهد شکنی و ترفند به وقوع پیوست.
آیت الله خاتمی با تشریح اصل پایبندی به ولایت و در مسیر امام قرار گرفتن گفت : امام خامنه ای(مدظله العالی) این را می خواست که اقتصاد ما با تکان های بیگانه ها به لرزه در نیاید.
وی اضافه کرد: طی 40 سال گذشته هر زمان که در تنگنا بوده و بر اطاعت از ولایت اصرار داشته ایم ، پیروز میدان مبارزه با دشمن شده ایم.
آیت الله خاتمی افزود : مسلم ابن عقیل (ع) که همان ولی فقیه زمان حال ماست را تنها نگذارید و تنها تفاوت میان مسلم ابن عقیل(ع) و ولی فقیه این است که مسلم ابن عقیل (ع) خاص است و ولی فقیه عام است.
نماینده خبرگان رهبری گفت : این اطمینان را می دهم آیندگان ما پرچم اسلام را به حضرت صاحب الزمان(عج) خواهند سپرد و ما باید در مسیر حفظ اسلام استقامت داشته باشیم و هرگز از خط اسلام ناب محمدی و حریم دین جدا نشویم.
وی با تشریح سابقه دشمنی ها و تنوع راههای مقابله دشمنان با نظام اسلامی افزود : دشمن شیطنت های فراوانی می کند و در فضاهای مجازی چنین وانمود می سازد که پیروز میدان است و در این شرایط باید بیش از هر چیزی مراقب نفوذی ها و افراد بی بصیرت و خیانت های خواص باشیم.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.