به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز شنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون رئیس جمهوری ، با بیان اینکه اشتغال یکی از مشکلات اصلی کشور است که مسئولان و مقامات به این مهم تاکید دارند، افزود: بلکه باید راهکارهای لازم برای حفظ محیط زیست و در عین حال رونق تولید ارایه شود که متاسفانه در این زمینه ضعف کارشناسی وجود دارد.
سرپرست استانداری کرمان خواستار ارایه راهکارهای علمی و کارشناسی کوتاه مدت در حوزه محیط زیست برای پرداختن به پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری شد.
**رونق کسب و کار با حمایت از واحدهای تولیدی خرد
فدایی همچنین گفت : رونق و نشاط فضای کسب و کار با حمایت همه جانبه از بنگاهها و واحدهای تولیدی خرد حاصل می شود و در این مسیر چاره ای جز راه اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی و حمایت جدی از آنان نداریم .
سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه رتبه سرمایه گذاری ایران در سال 2018 از 120 به 124 کاهش پیدا کرده ، اظهار داشت : 25 تا 50 درصد واحدهای تولیدی در سطح استان کرمان غیرفعال یا نیمه فعال هستند و بخشی از پروژه های عمرانی نیز به دلایل مختلف تعطیل شدند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته تحصیلکرده های رشته مهندسی عمران در این استان بیکار نبودند،اظهار داشت : امروز به جایی رسیدیم که فارغ التحصیلان این رشته به دنبال کار و زمان در نوبت کاریابی آنان افزایش یافته است .
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.