به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی عصر پنجشنبه در نشست هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با مجمع نمایندگان این استان افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان باید پتانسیل سرمایه گذاری خارجی را در استان تقویت کند و نمایندگان مردم در مجلس در هر حال از بخش خصوصی حمایت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: با وجود ظرفیت های اقتصادی، استان کرمان نباید معتاد و بیکار داشته باشد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی نیست زیرا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان باید آمیخته ای از فعالیت های مجلس شورای اسلامی و دولت باشد.
وی با بیان اینکه طی 2 هفته آینده مشکلات بودجه استان کرمان برحسب اولویت به نمایندگان برای پیگیری ارائه شود افزود: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همواره در پی رفع مشکلات استان در سطح کلان هستند.
** اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان پارلمان بخش خصوصی است و باید اشراف کامل به پروژه های استان و شهرستان ها داشته باشد و به بخش خصوصی مشاوره بدهد لذا در شرایط اقتصادی فعلی، بخش خصوص و اتاق بازرگانی می تواند کمک خوبی به تولید و اشتغال کند.
حسین امیری خامکانی افزود: رویکرد نظام و نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی استفاده از توان بخش خصوصی و اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی این استان است و عمدتا در این مورد تاکید می شود.
در این نشست بر موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار تاکید شد و مجمع نمایندگان استان کرمان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان نیز برای بهبود شرایط اقتصادی این استان قول همکاری دادند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.