به گزارش خبرانلاین از ساری ، محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان این که مردم مازندران در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مناسبت های مختلف بالاترین نرخ حضور را داشته اند و شایسته ارایه بالاترین و بهترین خدمات هستند، گفت: با تحول درسیستم اداری، ارایه خدمت با کیفیت به مردم را افزایش دهیم.

استاندار با تاکید بر این که با راه اندازی سیستم الکترونیکی ارتباط با مردم باید پاسخگویی به مردم را سرعت دهیم و پاسخگویی متعهدانه و پاسخ گیری بهنگام مردم را تحقق ببخشیم، افزود: جشن های دهه فجر با اهتمام ویژه برگزار شود، سخنرانان دستاوردهای انقلاب و سیاست و برنامه های دولت را برای مردم بیان کنند و امید و نشاط را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

مقام عالی دولت در استان، بر برگزاری مردمی جشن های پیروزی انقلاب تاکید کرد و با اشاره به این که دهه فجر، نقطه عطفی برای خدمت گزاری هر چه بیشتر به مردم باشد، اظهار داشت: انتظار داریم در دهه فجر امسال، شاهد یک اقدام و توجه بهنگام و بموقع از سوی همه در فضای خدمت رسانی و امید افزایی باشیم.

اسلامی با بیان این که شهرداری ها در ایجاد فضای پرنشاط در شهرها سهم بالایی دارند، تصریح کرد: حقوق ملت و دولت بصورت متوازن پیگیری شود و مدیران در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی رییس جمهوری اهتمام مضاعف داشته باشند.

استاندار، با اشاره به این که حرکت به سمت شکوفایی اقتصادی یک اصل و تکلیف است و همه دستگاه ها باید در این راستا تلاش ویژه نمایند، گفت: گر چه دولت، تصدی گری را کاملا رها ساخته است اما دیوان سالاری همچنان بر فضای اداری ما حاکم است و باید برای تعدیل آن عزم و اراده جدی وجود داشته باشد.

استاندار با اعلام این که سامانه دادور، بمنظور دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار بزودی در استان فعال می شود و با شناسایی گلوگاه های آسیب زا و شناخت عوامل مخل روند ارایه خدمت نشان خواهد داد که در مسیر فعال کردن فضای کسب و کار چه باید بکنیم، یاد آور شد: دستگاه ها با توجه به رویکردهای جدید دولت در تسهیل خدمت رسانی از کارهای سنتی بوروکراتیک فاصله بگیرند و پاسخگو باشند.

رییس شورای اداری استان با بیان این که خسته کردن مردم بهیچ وجه قابل قبول نیست، یاد آور شد: هر کس با بوروکراسی، کار مردم را امروز و فردا بکند، مورد پیگرد جدی واقع خواهد شد.

اسلامی با اشاره به این که شکوفایی اقتصادی، توسعه کسب و کار و اشتغال و تولید یک سیاست و عزم ملی است، خاطر نشان کرد: روش هایی که مردم را خسته و مایوس کنند، باید کنار گذاشته شود.

وی با بیان این که الکترونیکی کردن کلیه فرآیندهای خدمت گام مهمی در استقرار میز خدمت در ادارات و رضایت مندی مردم است، ابراز نمود: با تحقق این مهم و اصلاح و حذف مقررات و فرآیندها، ساده سازی، تسهیل و سرعت بخشی به امور فضای کسب و کار رونق خواهد یافت.

استاندار با بیان این که با عملیاتی کردن سامانه دادور، یک میز خدمت پاک و واقعی شکل خواهد گرفت و مردم نتایج کار خود را بسرعت دریافت خواهند نمود، افزود: با شناسایی فرآیندهای مزاحم و رفع آن، موانع فعالان اقتصادی مرتفع خواهد شد و ساده سازی و روان سازی اتفاق خواهد افتاد.


مدیران در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی اهتمام ویژه داشته باشند / حرکت به سمت شکوفایی اقتصادی یک اصل و تکلیف است.

 

48

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 840224
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.