به گزارش ایرنا ، دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی سیرجان در جمع پرشور مردم افزود:ما مردم ایران افتخار می کنیم که تنها انقلابی را به ثمر رساندیم که هیچ قدرت خارجی و هیچ ابرقدرتی پشت این انقلاب و حامی این انقلاب نبود و خود مردم با اتحاد و ایثارشان و با فداکاری خود در برابر رژیم تا دندان مسلحی ایستادند که همه ابرقدرت ها از آن حمایت می کردند.
رئیس جمهوری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا الگوی مسیر سعادت برای انسانهاست و این ایام عطر و بوی فاطمی دارد.
وی گفت: برای من جای افتخار است که در ایام مبارک دهه فجر و در سالروز ورود امام بزرگوار به کشور توفیق یافتم تا در میان شما مردم خونگرم، دلاور، انقلابی و ایثارگر استان کرمان شهر کریمان و اکنون در جمع مردم وفادار شهر زیبای سیرجان حضور یابم.
وی اظهار کرد: برای ما این روزها یادآور دلاوری مردم شجاع سرزمین ما است، مردمی که به صحنه آمدند فداکاری و ایثار کردند و حکومت مورد نظر خودشان را بر مبنای شرع مقدس اسلام و نظر و رای و حاکمیت مردم به نام جمهوری اسلامی ایران بنا نهادند.
رئیس جمهوری اظهار کرد: مردم با دست خالی و فداکاری و ایثار نظام دیکتاتوری را در این سرزمین سرنگون کردند و برای اولین بار پای صندوق رای حقیقی و واقعی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: هنوز 2 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که امام راحل (ره) مردم را در دهم و یازدهم فروردین 58 به پای صندوق های رای دعوت کرد برای اینکه مردم حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا نمی توان چنین حکومتی پیدا کرد که بعد از انقلابی در کمتر از 2 ماه مردم پای صندوق آماده باشند.
دکتر روحانی گفت: ما در این انقلاب به هویت اسلامی و راه پیامبرمان و اهل بیت و به یک حکومت مردم سالار با ایثار مردم دست یافتیم .
وی افزود: و این مردم هستند از نظام، میهن و کشور دفاع و حفاظت می کنند و شما مردم هستید که در کنار دولت می توانید پیشرفت نظام را بسازید.
وی تاکید کرد: بدون رای، نظر اعتماد مردم نمی توانیم مسیر پیشرفت و سعادت را بپیماییم.
وی با بیان اینکه اگر امروز به کشورهای اطراف مانند سوریه، لیبی، مصر، افغانستان و پاکستان نگاه کنیم کجای این منطقه از ایران منطقه امن تر است و این امنیت را شما مردم با ایستادگی و اتحاد در نار نیروهای انتظامی و امنیتی به وجود آورده اید.
با توجه به تغییر زمان سفر رئیس جمهوری به استان کرمان در روز دوشنبه هفته جاری به دلیل شرایط نامساعد جوی، این سفر در امروز پنجشنبه 12 بهمن ماه انجام و دکتر روحانی دقایقی قبل از طریق فرودگاه سیرجان با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان وارد استان کرمان شد.
حجت الاسلام حسن روحانی و تعدادی از وزراء در این سفر ضمن دیدار و گفت و گو با مردم، طرح های مختلفی را افتتاح خواهند کرد.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این سفر با ورود ریاست جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفت و گو خواهد داشت.
پس از آن دکتر روحانی عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر شده و از پروژه های این شرکت بازدید و برخی از طرح های صنعتی را در نقاط مختلف استان نیز افتتاح خواهد کرد.
رئیس جمهوری در ادامه این سفر در شورای اداری استان حضور خواهد یافت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان خواهند بود.
جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح خواهند کرد.
استان کرمان بعد از سیستان و بلوچستان دومین مقصد سفر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است.
ادامه دارد....
خبرنگاران نجمه حسنی و کمیل بهشتیان** انتشار : بهنام احمدی
3029/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.