به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت به اتفاقات چند روز گذشته کشور اشاره کرد و افزود: این حوادث در 2 بخش فتنه و اعتراض بحق مردم انجام شد که این 2 مورد در زمینه منشاء، شکل و اهدف کاملا از یکدیگر جدا بودند که یکی بحق و دیگری ناحق بود.
وی افزود: فتنه و اغتشاش توسط دشمنان نظام طراحی شد که با اصل حکومت دینی مخالف هستند و هدفشان براندازی نظام است و بخش دوم اعتراضات خواسته های بحق مردم است که باید توسط مسئولان پیگیری شود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: در جریان حوادث اخیر رسانه های بیگانه به صراحت دنبال براندازی نظام بودند و عده ای جاهل در داخل کشور سنگ آنها را به سینه می زدند لذا شعارهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه مردمی نداشت و شعارهای آنها بوی کفر می داد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران در راس آنها آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود دنبال ایران منهای اسلام بودند که با بصیرت مردم و هوشیاری دستگاه های نظامی و امنیتی این فتنه خنثی شد.
حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: دستگاه قضایی باید با حتاکان به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بشدت برخورد کند.
وی به پیام رسان های رایج دشمن در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان باید از پیام رسان های ساخت داخل کشور استفاده کنند زیرا پیام رسان های خارجی در نقش بیسیم فتنه و کودتا عمل می کردند.
وی افزود: احزاب و گروه های سیاسی مختلف اختلافات را کنار بگذارند و با وحدت حول محور آرمان های اصیل انقلاب اسلامی حرکت کنند.
در پایان خطبه های نمازجمعه مردم دارالولایه از مصلی جیرفت تا میدان شاهد در حمایت از رهبری و مخالفت با فتنه گران راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را سر دادند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.