به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان و راور افزود: کارشناسان بیمه هم اکنون در مناطق زلزله استان کرمان به منظور برآورد خسارت حضور دارند.
وی با اشاره به رخداد زلزله های اخیر کشور اظهار کرد: به منظور بررسی مناطق حادثه دیده و بر طرف کردن کمبودها و نیازهای این مناطق به کوهبنان و راور سفر کرده ام تا مشکلات به دولت منتقل و کمبود مرتفع شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز توفیقی حاصل شد با خانواده 10 شهید در مناطق زلزله زده کرمان دیدار و گفت گو کردیم و منازل حدود 240 خانواده ایثارگر این منطقه دچار خسارات ناشی از زلزله شده اند.
حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه مشکلی از نظر پرداخت بودجه به ایثارگران خسارت دیده از زلزله وجود ندارد گفت: مسئولان باید هرچه زودتر همکاری کنند تا منازل آسیب دیده ایثارگران ساخته شود.
وی افزود: بسیار خرسندم که سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده شهدا ابلاغ کنم.
وی بدو ورود به شهرستان کوهبنان با حضور در گلزاری شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا مزار شهدا را با گلاب شستشو داد.
وی همچنین با خانواده برخی شهدای کوهبنان دیدار و گفت و گو کرد.
قرار است وی فردا به شهرستانهای جنوبی استان کرمان سفر کند.
معاون رئیس جمهوری عصر روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد استان کرمان شد.
وی بدو ورود بعد از استقبال استاندار و برخی مسئولان استان کرمان با حضور در گلزاری شهدای شهر کرمان از طرح نورپردازی این مکان مقدس در دامنه کوههای صاحب الزمان (عج) بازدید کرد.
خبرنگار: داوود رجبی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.