به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، در جلسه‌ ای که در موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان پیشکسوت، مدیران استانی و منطقه‌ ای کرمان و نماینده مردم منطقه رودبار جنوب برگزار شد؛ اعضای جلسه بر آن شدند با همت و به میان آوردن سرمایه اجتماعی؛ در منطقه محروم رودبار جنوب خلق کار و ثروت کنند.
در نخستین دیدار استاندار کرمان با اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت 'عزت‌ اله مهرآوران، رضا ناجی، صفا آقاجانی، کیهان دخت امین، محسن علی اکبری، علی‌ محمد زارع و سیدعباس عظیمی' حضور داشتند و در دیدار دوم هم از موسسه پیشکسوتان 'داریوش ارجمند، احمد عزیزی، هوشنگ توکلی، رضا بنفشه‌ خواه، جلیل فرجاد، عزت ‌اله مهرآوران، محمود پاک ‌نیت، کریم اکبری مبارکه و خانمها مهوش صبرکن، صفا آقاجانی و مریم معترف' حضور داشتند.
همچنین از استانداری کرمان 'مدیرکل حوزه استاندار، مشاور و رئیس دفتر استاندار کرمان در تهران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، فرماندار رودبار جنوب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدرسین دانشگاه' در این نشست حضور داشتند.
الگویی در استان کرمان در قالب اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت برای ایجاد کار و ثروت است که 'معین اقتصادی' نام دارد؛ حال امید است که موسسه هنرمندان پیشکسوت با سرمایۀ اجتماعی که در وجود هنرمندان نهفته؛ بتواند 'معین فرهنگی' را نیز در استان و سراسر کشور به کار بگیرد. به امید آنکه فقر، ریا و دروغ از این سرزمین رخت بربندد!
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.