معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: توجه به تنوع فرهنگی منجر به انسجام بخشی و امنیت ملی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین انتظامی روز چهارشنبه در معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج، افزود: توسعه و پیشرفت کشور جز در سایه توسعه مناطق و استان ها امکان پذیر نیست و نگاه و توجه صرف به مرکز نمی‌تواند منتج به توسعه شود لذا توجه به فرهنگ و توسعه آن زمینه را برای توسعه در سایر مناطق فراهم می کند.

وی فرهنگ را پیشران توسعه دانست و بر سرمایه‌گذاری به این حوزه تاکید کرد و گفت: توجه به ملزومات فرهنگی در کاهش هزینه های دیگر بخش ها موثر خواهد بود بنابر این ارج نهادن و نگاه توسعه گرایانه به فرهنگ می‌تواند منتج به توسعه مناطق و به تبع آن نیز کشور شود.

انتظامی‌عنوان کرد: رویکرد و راهبرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم به شایسته‌سالاری و ارتقای نیروهای درون سازمانی است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیشینه فرهنگی و عمیق استان کردستان، گفت: کردستان می تواند یکی از پیشران های  توسعه فرهنگی در کشور باشد و این مهم منوط به توجه به ظرفیت و پتانسیل های استان است.

به گفته انتظامی توجه به تنوع فرهنگی منجر به انسجام بخشی و امنیت ملی می شود.

گفتنی است؛ در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان پوستر نخستین جشنواره رسانه های کردی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.