به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین حیدری در نماز این هفته سیرجان با قدردانی از مردم سیرجان که دیروز بزرگترین پیاده روی را با هدف همراهی با زائران پیاده کربلا داشتند گفت : دشمنان ما طی چهار دهه گذشته با همین حضورها شکست خوردند و نمایش قدرت شیعه و مکتب اسلام هم در حضور و همبستگی مسلمانان است .
وی متهم کردن ایران اسلامی توسط آمریکا و عربستان در بی ثبات کردن منطقه را ناشی از شکست های برنامه و توطئه هاشان در منطقه عنوان کرد و گفت : بی ثبات کردن منطقه در پرورش تروریسم و کشتار مردم است که به همراهی رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا رخ می دهد.
خطیب جمعه سیرجان توطئه عربستان ، آمریکا وصهیونیست ها را در لبنان برای بی ثبانی و جنگ و آشوب در منطقه شکست خورده عنوان کرد و گفت : امروز ملت لبنان و نیروهای مقاومت دشمن خود را شناختند و اوضاع را به نفع ملت خود و منطقه رقم می زنند و هرگز مسیر را اشتباه نخواهند رفت و در دام رژیم صهیونیستی نخواهند افتاد که آمریکا و عربستان طراحی کردند.
حجت الاسلام حیدری کشتار مردم یمن را توسط خاندان آل سعود محکوم کرد .
امام جمعه موقت سیرجان در ادامه خطبه دوم گفت : هرچه زمان می گذرد اتحاد عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی آشکارتر می شود ونوکران آمریکا در منطقه در لباسی دیگر به فکر توطئه و بی ثباتی و کشتار در منطقه هستند.
وی به مناسبت های مختلف هفته پرداخت و با گرامیداشت هفته وقف از مردم خواست که این راه خوب و ثواب را همچنان تداوم بخشند تا همگان از ثمرات آن در آینده بهره ببرند وگفت : امروز این مجالس و محافل با شکوه در سطح کشور و شهرستان به برکت وقفی است که گذشتگان داشتند وهمه مردم از این کار خیر بهره می برند.
خبرنگار : محمد ایران نژاد** انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.