حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه در راهپیمایی 13 آبان بجستان افزود: تداوم سیاستهای خصمانه مستکبران و دشمنان موجب انسجام و تقویت بیش از پیش ملت ایران و حضور گسترده آنان در صحنه شده است.
وی ادامه داد: امروز با گذشت بیش از چهار دهه از دوران پیروزی انقلاب اسلامی مردم با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب با شرکت پرشور در مراسم مختلف مانند راهپیمایی 13 آبان به همه دشمنان قسم خورده انقلاب اعلام کردند که در مقابل سیاستهای ددمنشانه استکبار و ایادی سرسپرده آنها لحظه ای کوتاه نمی آیند و همه ملت سپاهی و بسیجی و مدافع انقلابند.
فرماندار بجستان گفت: به دلیل ایستادگی و مواضع دولت و نظام جمهوری اسلامی، برجام مورد تایید اکثر کشورهای دنیا و شورای امنیت قرار گرفت. همچنین جبهه مقاومت با همراهی نظام جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت برابر گروههای تکفیری تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و کشور ما نقش تعیین کننده ای در معادلات منطقه ای و بین المللی ایفا می کند.
وی همچنین از 13 آبان ماه و مناسبتهای این روز تاریخی به عنوان جرقه پیروزی انقلاب و عامل تعیین کننده و یادآور رشاتهای ملت و سرمنشاء استکبارستیزی در کشورمان یاد و بیان کرد: اگر روزی جوانان شیعه آرزوی زیارت کربلا و پیاده روی اربعین حسینی را داشتند امروز به برکت ایستادگی کشورهای محور مقاومت شاهد تحقق آن و حضور حداکثری در این آیین هستیم.
بجستان در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.