به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحمد سجادی روز شنبه در مراسم 13 آبان این شهرستان در جمع راهپیمایان اظهار کرد: وقوع سه حادثه مهم در این روز باعث شد 13 آبان به یک روز مهم و تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل شود.
وی افزود: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه توسط رژیم طاغوت، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی از مهمترین مناسبت های این روز است.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: راهپیمایی امروز ملت ایران پاسخ محکمی به آمریکا و همپیمانانش و همچنین اظهارات سخیف و دور از منطق و ادب رئیس جمهور آمریکا و مهمتر از آن، اینکه ملت ایران پایبند و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی خود هستند.
ماموستا سجادی یادآور شد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی امروز نشان داد تحریم سپاه و تروریست خواندن این ملت اقدامی اشتباه و احمقانه از سوی استکبار جهانی و توهین آشکار به ملت با فرهنگ و متمدن ایران است.
وی گفت: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار نشان داد و به تمام جهان این پیام را رساندند که هیچ کشور و حکومتی نمی تواند به نظام و انقلاب اسلامی نگاه چپ کند.
حمل پرچم چند 10 متری ایران اسلامی، اجرای سرود دانش آموزی، قرائت قاطعنامه راهپیمایی 13 آبان و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های مراسم امروز راهپیمایی در شهرستان سروآباد بود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.