به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر عنبرآباد افزود: حقوق بشر آمریکایی را از 60 سال پیش با نسل کشی در فلسطین و دستبند زدن به دستان کودک پنج ساله بیاد می آوریم.
وی تصریح کرد: امروز حقوق بشر آمریکایی یعنی ظلم، دروغ و فریب که به فرمانده ناو وینسنس برای منهدم کردن هواپیمای مسافربری و به شهادت رساندن مردم بی گناه مدال افتخار می دهند و این مایه شرم برای این کشور است.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: قسمت اعظم مشکلات ایران بخاطر تسلیم نشدن در برابر خواسته آمریکایی ها در طول حیات انقلاب است زیرا ما زیر بار ظلم مستکبران نمی رویم.
وی حضور پرشور مردم در انتخابات، راهپیمایی روز جهانی قدس و حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش را مایه مباهات ملت ایران دانست و گفت: هدف آمریکا ایجاد شکاف در سیستم سیاسی جمهوری اسلامی ایران است و اگر نگاه مسئولان به ارشادات مقام معظم رهبری که همه معادلات سیاسی آمریکا را در منطقه بهم ریخته، باشد هیچ گزندی به انقلاب وارد نخواهد آمد.
حجت الاسلام سالاری همچنین به سالروز فاجعه انفجار حزب جمهوری، سالروز بمباران شیمایی در سردشت و حمله به هواپیمای مسافربری، توسط ناو آمریکایی اشاره کرد و افزود: هیچ مشکلی مانع پیشرفت ایران اسلامی نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آتش به اختیار جلوگیری از نفوذ دشمن، تکیه بر اراده خدا، اجرای 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: آتش به اختیار یعنی مراقب ذهن های که استقلال فرهنگی کشور را نشانه گرفته اند، باشیم.
وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش اظهار کرد: کارآمدی یا ناکارآمدی این قوه، تاثیر بسزایی در مسائل کشور دارد.
امام جمعه عنبرآباد به رابطه تنگاتنگ رژیم آل سعود با کشور آمریکا اشاره کرد و گفت: ماموریت امروز آل سعود اسلام زدایی است که همچون شیطان بدان افتخار می کنند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.