به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی دارابی روز پنجشنبه در آیین معرفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان و پاسداشت چهار دهه مجاهدت حجت الاسلام مهدی عربپور مدیرکل سابق این اداره افزود: کرمان بیش از 6 هزار شهید و شهدای نامدار و بزرگانی که در عرصه مجاهدت در این استان همواره خوش درخشیدند را به این نظام تقدیم کرده است.
وی ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام عربپور، حکم مسئولیت حجت الاسلام علی جلالی را از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که به مدت 2 سال تعیین شده، به وی اعطا کرد.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه در برابر خدمت علما و در برابر ایثارگری شهدا، کارهای ما بسیار ناچیز است گفت: اما همین اندازه هم، عنایت پروردگار و توجهات ائمه اطهار (ع) به ویژه امام عصر بوده که با وجود خود در همه احوال این عنایات را حس می کردم.
حجت الاسلام عربپور همچنین با قدردانی از همکاری ائمه جمعه، فرمانداران، حوزه های علمیه و سایرین در دوران مسئولیت مدید خود، به طور ویژه از مادر و همسر خویش قدردانی کرد و افزود: آنچه شده لطف خداست و در مورد کاستی ها و عدم شایستگی ها، مقصر من بودم{زیرا توانم در همین حد بود} لذا از همه عذرخواهی می کنم و از این پس نیز چون سربازی در خدمت نظام و رهبری خواهم بود و خود را موظف به ادامه همکاری با سازمان تبلیغات می دانم.
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگ دینی بسیار سخت و دشوار است، ضمن ابراز امیدواری بر حفظ همدلی موجود افزود: با توجه به بضاعت کم خویش از همگان طلب یاری دارم.
حجت الاسلام علی جلالی اظهار کرد: در عرصه فرهنگی با توجه به مطالبات رهبری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، ساماندهی مساجد، استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر برای تربیت کادر قرآنی برای ایجاد سبک زندگی اسلامی تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به امکانات اندک سازمان تبلیغات اسلامی و اینکه یک سوم پست ها بلاتصدی و امکانات مالی محدود است بیان کرد: با توجه به آیه 140 سوره آل عمران این خدمتگزاری ها و مسئولیت ها مدت کوتاهی بیشتر نخواهد شد ان شاءالله با پایانی زیبا ختم به خیر شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز (پنجشنبه) با حضور امام جمعه و استاندار کرمان، معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان استان معرفی شد.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.