به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در کارگاه تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی استان کردستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 136 گفتمان دینی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده گفت: برگزاری 100 گفتمان برای عموم مردم، 43 کارگاه آموزشی ویژه تشکل‌های وابسته به تبلیغات اسلامی کردستان از جمله کانون‌های فرهنگی-تبلیغی، جمعیت بانوان فرهیخته استان و موسسات و خانه‌های قرآنی از برنا‌مه‌های بود که در سال گذشته با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: به دنبال برنامه‌ریزی هستیم که امسال 150 کارگاه آموزشی ویژه آسیب‌های اجتماعی را در سطح استان کردستان به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهرها برگزار کنیم.

وی گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی باید جدی گرفته شود و سعی کنیم ذهن مسئولان را نسبت به این موضوع مهم حساس کنیم.

کرمی استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و صدا و سیما در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و افزود: سال گذشته تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در استان با ادارات و دستگاه‌های متعدد فرهنگی استان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد و امسال نیز به همکاری‌های خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور روسای ادارات تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان و مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616955
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.