به گزارش ایرنا حمید ذکاء اسدی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید علیرضا رزم حسینی استاندار از ستاد انتخابات شهرستان کرمان افزود: اصحاب رسانه و همه هواداران نامزدها باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشند که ایجاد توقع بیجا در ذهن افراد صورت نگیرد.
وی تاکید کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان، مردم نیز باید هوشیار باشند و در مساجد و شعبات هوشیاری خود را حفظ کرده و هر گونه حرکات مشکوک را به مسئول انتظامات شعبه اطلاع دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مردم باید با نیروی انتظامی، سپاه و تشکیلات امنیتی و انتظامی در ارتباط باشند و هوشیاری مردم توام با اقدامات انتظامی و امنیتی می تواند ایجاد امنیت در استان را به صورت بهتری محقق کند.
وی اظهار کرد: تمامی گروه های معاند و ضد انقلاب دست به دست هم داده اند که در این انتخابات اختلالی ایجاد کنند.
ذکااسدی با اشاره به مضمون فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امنیت ایران زبانزد است و شاهد و مثال خوبی برای همه کشورهاست گفت: انتخابات در ایران یک انتخابات مثال زدنی و منحصر به فرد است و تلاش های گروه های معاند و تروریستی راه به جایی نمی برد.
وی بیان کرد: در فرصت های مناسب، واحدهای انتظامی و امنیتی کارهایی را که در این مدت انجام داده اند در قالب اطلاعیه ها و اعلامیه ها اعلام می کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: طرح های امنیتی قبل از انتخابات را با همکاری همه گروه ها، سازمان، تشکل ها و نامزدها اجرایی کرده ایم و در این رابطه تدابیر شورای تامین کارساز بوده و طرح های امنیتی حین انتخابات آغاز شده است.
وی با بیان اینکه همه باید توجه داشته باشند که فعلا برنامه جشن و کارناوال را برای بعد از اعلام نتایج انتخابات در استان نداریم گفت: به هیچ وجه بدون مجوز قانونی نباید تجمعی در جایی صورت گیرد و گروه ها باید زمان تجمع، برنامه های مد نظر خود، مکان و نحوه برگزاری را با فرمانداران شهرستان ها هماهنگ کنند.
ذکااسدی افزود: 2 فروند بالگرد در اختیار ستاد انتخابات استان کرمان قرار گرفته تا در صورت نیاز با استفاده از آنها برای رای گیری در نقاط صعب العبور اقدام شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا (جمعه) 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.