به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان در پیام مشترک آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است: بهترین صحنه های تجلی همدلی و پایبندی به انقلاب اسلامی، آن زمانی است که مردم در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب خود حضور می یابند و بر پایه بصیرت، آگاهی و دور اندیشی خود بهترین ها را برای این دیار اسلامی رقم می زنند.
این پیام می افزاید: مردمی که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با نگاه ملی و اعتقادی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده دفاع از نظام و انقلاب بوده اند امروز نیز در جبهه جهاد اعتقادی خود به پای این نظام اسلامی ایستاده اند و اینگونه است که قله های رفیع سربلندی و موفقیت از آن این مردم است.
در ادامه این پیام آمده است: حضور در انتخابات نیز یکی از صحنه های زیبایی است که به بهترین نحو ممکن، پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی ایران را نشان می دهد و دنیا را به این باور می رساند که ملتی که انقلاب کرده به پای انقلاب خود تا پای جان ایستاده و ذره ای عقب نشینی نمی کند.
امام جمعه و استاندار کرمان در این پیام می افزایند: از این رو مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر ارتقای امنیت و اقتدار داخلی، در بعد بین المللی نیز موجب سربلندی و مایه افتخار می شود.
این پیام ادامه داد: از سوی دیگر انتخاب فرد اصلح، مهمترین اصلی است که افراد باید بر پایه بصیرت، دیدگاه بلند و نگاه دوراندیش خود آن را محقق کرده و درانتخابات پیش رو سکان ریاست قوه مجریه و نیز توسعه شهری و روستایی را به بهترین ها بسپارند.
امام جمعه و استاندار کرمان بیان کردند: آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات با عناوینی از جمله مایه عزّت ملّی، مایه تقویت ملّت ایران و مایه آبروی ملّت ایران یاد می کنند، نشان می دهد که مشارکت یکایک افراد جامعه در این امر خطیر در حقیقت گامی در ارتقای جایگاه نظام اسلامی و نیز تحقق مردم سالاری دینی در کشور است. در این مجال از پشتیبانی های بی نظیر مردم دیار کریمان از نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی صحنه ها تقدیر کرده و این مردم خونگرم و ولایت مدار را در پرتو وحدت و همدلی به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت می کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا (جمعه) 29 اردیبهشت برگزار می شود.
2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد رای دادن در استان کرمان داریم و 52 هزار و 867 رای اولی در این استان حضور دارند.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.