به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان البرز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی با ابراز تاسف از اینکه در دوره‌های گذشته تفرق نیروهای ارزشی سبب برخی شکست‌ها شد، اظهار داشت: امیدواریم با اعلام حضور همراه با اتحاد در این دوره بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

وی با تاکید به اینکه باید همدلی، هماهنگی و پرهیز از خودخواهی و خودمحوری اساس این جبهه مردمی باشد، یادآور شد: باید نیروهای انقلابی از ابزارهای خوب و مشروع برای حرکت خود استفاده کرده و از تهمت‌زنی خودداری کنند.

ایمانی شرایط فعلی کشور و مردم را شرایط حساسی عنوان کرد و اظهار داشت: برجام شرایط خاصی را برای کشور به وجود آورده طوری که غربی‌ها تصور می‌کنند از این پاشنه آشیل می‌توانند برای مذاکره کشاندن و امتیاز گرفتن از ما استفاده کنند.

وی یادآور شد: اگر جبهه مردمی نیروهای انقلابی با وحدت رویه فعلی که شکل گرفته فرد مورد اعتماد برای ریاست‌جمهوری را به مردم معرفی کند قطعا خیال مردم راحت شده و کشور آسیب نمی‌بیند.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: بعد از انتخابات نیز باید همین نیروها ادامه دهنده حرکت خود با همدلی و وحدت و اقتدار باشند، طوری نباشد که عده‌ای جذب حاکمیت شده و این حرکت ارزشی فراموش شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625467
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.