به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: ملت ایران در ایام انتخابات و برگزیدن فرد اصلاح و شایسته روحیه انقلابی داشته و فردی مومن و دلسوز را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: همه باید تسلیم قانون باشیم این مهم در حالی است که برخی از افراد روشن‌بین که در لیست تاییدشدگان نبودند تبعیت خود را از قانون اعلام کرده و حضور در این عرصه را تنها خدمت به مردم برشمردند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مردم باید فردی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند که به جناح و گروه خاصی وابسته نباشد و برای احقاق حقوق ملت اختلاس‌گران را ذخایر نظام و انقلاب نداند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: معیارهای دینی و انقلابی، صداقت، کارآمدی و ایمان به خدا و ولایت فقیه از شاخصه‌های انتخاب اصلح و شایسته ریاست‌جمهوری بوده تا نظام و انقلاب به آرمان‌های والای تعیین‌ شده دست یابد.

عابدینی ادامه داد: آمریکایی‌ها به منظور اثرگذاری در انتخابات ایران روش‌های متعددی را در نظر دارند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: تزویر یکی از روش‌های مدنظر آمریکایی‌ها بوده که در این روش با اقدامات از پیش تعیین شده در پی دست کشیدن مردم از آرمان‌های نظام و ناامیدی از انقلاب هستند.

امام جمعه قزوین گفت: تطمیع و تهدید دیگر شیوه‌های آمریکایی‌ها بوده تا به اهداف خود در انتخابات ایران دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور آینده نباید محبوب استکبار و آمریکایی‌ها بوده و نگاه حزبی نداشته باشد و مردم باید با آگاهی و هوشیاری فرد شایسته را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624562
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.