به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، امیراله حقیقی که در جلسه دیدار اعضای هیات اجرائی، نظارت و بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اسلامشهر سخن می گفت، اظهار داشت: پس از استعلام از مراجع چهارگانه بررسی صلاحیت کاندیداها با دقت تمام و بر اساس ضوابط قانونی در هیات اجرائی در حال انجام است و پس از اتمام کار در هیات اجرائی، هیات نظارت نیز بررسی نهائی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها را انجام خواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نخستین روز سال جاری در حرم مقدس رضوی پیرامون اهمیت مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای در 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها افزود: با تلاش های صورت گرفته زمینه لازم جهت برگزاری انتخاباتی حداکثری و با نشاط در شهرستان اسلامشهر فراهم شده است.
حقیقی همچنین بر لزوم برگزاری سالم انتخابات در اسلامشهر تاکید کرد و گفت: صیانت از تک تک آرای مردم و پرهیز از جانبداری از کاندیداها از جمله وظایف مهم و خطیر دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و ان شاءا... با مشارکت و همراهی مردم انتخاباتی سالم و باشکوه در اسلامشهر برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه 561 نفر در هفت روز مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسلامشهر ثبت نام کردند گفت: در مجموع 238 نفر برای شهر اسلامشهر، 74 نفر برای شهر چهاردانگه و 39 نفر برای شهر احمدآباد مستوفی نام نویسی کردند.
فرماندار اسلامشهر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش محوری و سازنده حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه اسلامشهر در پیگیری امور مهم شهرستان و وحدتی که بین مسئولان در شهرستان حاکم است افزود: ان شاءا... در سال 96 نیز با رهنمودهای امام جمعه اسلامشهر توفیقات بسیاری در زمینه ارائه خدمات مختلف به مردم شهرستان حاصل شود.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری،‌29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: اکبرکریمی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7251 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.