به گزارش ایرنا حمید ملانوری عصر دوشنبه در گردهمایی سرناظران و ناظران انتخابات شورای شهر رفسنجان بیان کرد: پشتوانه نظام ما ملت ایران است و اگر مردم شجاعانه و با بصیرت در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند، خیلی از توطئه های دشمن از بین می رود.
وی گفت: در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم می خواستند حکومتی دینی و مکتبی همراه با ارزشهای اسلامی بر جامعه حاکم باشد و نظام سلطه برچیده شود.
وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان حکومتی دینی حاکم بر جامعه را می پسندند ادامه داد: برای تحقق این شعار، انتخابات برای کشور ما مهم است، کشورهای پیشرفته نیز دنبال این هستند تا برای توسعه مملکت خود افرادی در عرصه سیاست انتخاب می کنند و کار را به آنها می سپارند که نخبه و کارآمد هستند.
فرماندار رفسنجان گفت: کشورهای ابرقدرت از ابتدای شکل گیری انقلاب، قسم خورده اند که انقلاب اسلامی را براندازند و دلیل حضور کشورهای ضد اسلامی از جمله اسراییل در اطراف کشور ما این است که اقداماتی براندازانه برای نظام است و ضربه به ایران بزنند.
وی اضافه کرد: در برگزاری انتخابات چند نکته آشکار است اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اولین نفری هستند که رأی خود را در صندوق می اندازند و حضور گسترده مردم در این انتخابات نیز نشان دهنده این است که مردم به ندای رهبری پاسخ مثبت می دهند.
ملانوری گفت: دشمن به گمان این است که ایران و مردم در تحریم ها و زیر فشارهای اقتصادی هستند نمی توانند در عرصه های سیاسی شرکت کنند در حالی که اینگونه امور هرگز بر حضور مردم ایران در همه عرصه ها تاثیری ندارد و همواره پای صندوق های رأی شرکت می کنند و حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات بهار احزاب است افزود: انتخابات حیات دوباره به کشور می بخشد و در جریان انتخابات جدای از حضور گسترده، حضور نخبگان و کسانی به چشم می خورد که در حقیقت دیدگاه ها و برنامه های خود را برای رونق و توسعه هر منطقه ای بیان می کنند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.