به گزارش ایرنا حسین فتاحی روز یکشنبه در نشست خبری در محل دفتر خبرگزاری تسنیم استان کرمان افزود: سیاست ستاد مرکزی بر ماندگاری محمدباقر قالیباف تا پایان انتخابات است و اگر این انتخابات به دور دوم بکشد ما پشت عضوی از جمنا قرار می گیریم که به دور دوم راه پیدا کند.
وی بیان کرد: قالیباف فرد توانمندی است و در هشت سال جنگ تحمیلی جسم خود را سپر بلای مردم کرد و در قرارگاه خاتم الانبیاء، شکل گیری نیروی هوایی سپاه و فرماندهی نیروی انتظامی خدمات زیادی ارائه کرده است.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان گفت: تیمی برای جمع آوری گره های استان کرمان در ستادهای قالیباف فعالیت می کند و بخشی از این گره ها به تهران ارسال شده است.
وی افزود: قالیباف تنها فرمانده ای است که توانسته رضایتمندی نیروی انتظامی را فراهم کند و اگر وی شهردار تهران نبود مردم باید از تهران فرار می کردند لذا جمعیت 14 میلیونی تهران را نظم داد.
وی همچنین گفت: محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری وارد شهر کرمان خواهد شد.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان اهم برنامه های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده مستضعفان و محرومان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با مردم در مصلی امام علی (ع) کرمان ذکر کرد.
وی بیان کرد: تلاش ما بر سفر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به شهرستان های جنوبی استان بود اما تاکنون محقق نشده است.
فتاحی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سند 2030 که در کشور اجرا شده هشت اصل قانون اساسی را نادیده گرفته و دولت این سند را به مجلس شورای اسلامی نفرستاده و اجرایی کرده است.
وی بیان کرد: مردم ایران قبل از اسلام نیز فرهنگ غنی داشتند و پس از اسلام با زنده نگهداشتن احکام الهی زندگی کردند و برخی معاهده هایی را امضا می کنند که دروغ، نفوذ و تهاجم فرهنگی در این اسناد مشاهده می شود.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان ادامه داد: امروز هیچ کشاورزی از وضع موجود راضی نیست و سم بی کیفیت و تقلبی برای پسته در 2 سال گذشته خسارت سنگینی به کشاورزی استان کرمان وارد کرده است.
وی گفت: وسایل مورد نیاز دامداران و کشاورزان گران شده لذا کشاورزان توان استفاده از آنها را ندارند و صادرات به درستی صورت نمی گیرد.
فتاحی افزود: کارگران معدن آزادشهر (استان گلستان) 800 هزار تومان حقوق می گیرند و پیش از حادثه به مشکلات آنها رسیدگی نشده بود.
به گفته وی امروز 6 میلیون بیکار در کشور داریم که به معنای نابودی مردم به علت کم کاری برخی مدیران است.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان مدعی شد: بیش از 60 درصد مردم از دولت یازدهم ناراضی هستند و بسیاری از مردم مسئولان را دروغگو می پندارند.
وی با اشاره به وعده ایجاد پنج میلیون شغل در دولت مردم گفت: مجلس تصویب کرده که سالی یک میلیون و 200 هزار شغل ایجاد شود بنابراین قانون مجلس باید اجرایی شود.
فتاحی با طرح این سئوال اگر یارانه بد بود چرا حذف نشده است؟ گفت: ارزش یارانه ای که هفت سال پیش به مردم پرداخت شده پایین آمده است و باید یارانه بیشتری به مردم پرداخت شود.
وی با بیان اینکه قالیباف جلوی فساد سازمان یافته را خواهد گرفت افزود: دروغ و تقلب از شان ملت ایران به دور است.
وی گفت: در تمامی شهرستان های استان کرمان ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف فعال است و نمایندگان این نامزد پای تمامی صندوق های رای حضور دارند.
فتاحی به هواداران نیز توصیه کرد به هیچ عنوان بداخلاقی سیاسی نکرده و تبلیغات دیگر نامزدها را مخدوش نکنند.
وی گفت: در سیرجان چند مورد بنرهای ما را از بین بردند لذا چند شکایت به دستگاه های امنیتی و قضایی ارسال کردیم.
وی افزود: امروز جامعه رسانه ای رسالت سنگینی دارد و برخی از رسانه به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف خود به کار می گیرند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت برگزار می شود.
آقایان حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا 6 نامزد این دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.