به گزارش ایرنا علی گنج کریمی روز دوشنبه در جمع روسای شعب و دفاتر نمایندگی در زمینه فعالیت های جمعیت هلال احمر در ایام نوروز افزود: پویش 'نه به تصادف' در نوروز سال آینده راه اندازی خواهد شد.
وی اظهار کرد: بیش از چهار هزار راننده پویش نه به تصادفات را امضا کرده اند و در کنار آن در این ایام پویش به رفت را سازمان جوانان به مجموعه هلال احمر اضافه کرده است.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز، هر روز پنج نفر از اعضای تیم های واکنش سریع در استان کرمان فعال خواهند بود اظهار کرد: در گام های بعدی به شرط تامین اعتبار، حضور تیم های واکنش سریع به شعب شهرستان ها نیز تسری پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 26 پست ثابت، هفت پست سیار، 9 خیمه نما و 20 فضای کودک به منظور پوشش ایام نوروز در استان کرمان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به مذاکره با مسئولان ارشد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: بنا شد چهار پست ثابت در شهرستان های این استان نیز به آمار اضافه شود.
گنج کریمی با بیان اینکه استانداری کرمان در تمام حوادث و بلایا جمعیت هلال احمر را تنها نگذاشته است بیان کرد: برای اجرای طرح ملی خادم حمایت جدی می خواهیم و این طرح نقطه امیدی برای مجموعه هلال احمر است زیرا جامعه ایران را به جامعه ایمن و آماده در حوادث تبدیل می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح خادم جمعیت هدف 150 هزار نفری را برای روسای شعب تعریف کردیم و باید به منظور ارائه آموزش 12 مرحله ای به در منازل مردم مراجعه کنیم.
وی ادامه داد: در این طرح برای یکهزار و 700 تسهیل گر کارت صادر کردیم و تاکنون مراجعه حضوری به 50 هزار منزل مسکونی انجام شده است.
گنج کریمی تصریح کرد: تعدد حوادث و پراکندگی جمعیت در کرمان، خدمات رسانی را در این استان دشوار می کند لذا باید آمادگی استان بالاتر از متوسط کشوری باشد زیرا اگر جامعه آماده نداشته باشیم خسارات بیشتری خواهیم داشت.
مدرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی از جمعیت هلال احمر حمایت تمام قد داشته و بودجه و اعتباری که از جمعیت هلال احمر گرفته شده بود را به این نهاد برگشت داده است.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان در مبحث استخدام مشکلات و تنگناهایی دارد و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر جذب کارخانه ها و معادن می شوند.
گنج کریمی با اشاره به اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: عید امسال با فضای انتخابات همراه است و جمعیت هلال احمر اصول بی طرفی و بی غرضی را انتخابات رعایت خواهد کرد.
وی گفت: در پازل توسعه استان به توسعه همه جانبه اعتقاد داریم و اگر دولت عزم بر توسعه استان کرمان دارد ما نیز در چارچوب مثلث توسعه این استان کمک حال دولت خواهیم بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، مسیر تقویت انبارها و آمادگی شعب را طی کرده است.
نشست روسای شعب و دفاتر نمایندگی با حضور معاون امور عمرانی استاندار کرمان، مدیرکل فنی معاونت عمرانی استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، معاونین، روسای شعب و مسئولان دفاتر نمایندگی در سالن سمعی و بصری جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.
در این نشست برای امدادرسانی و خدمات دهی بهتر در ایام نوروز استان کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخته شد و در پایان از معاون امور عمرانی استاندار، روسای شعب و دفاتر نمایندگی به یمن خدمات ارائه شده تجلیل شد.
خبرنگار: حامد سالاری** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.