به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز یکشنبه در آیین معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کارهای انجام شده در زمینه توسعه زیر ساخت های این استان از جمله گاز رسانی به زاهدان و ارتقا بندر شهید بهشتی چابهار به هشت و نیم میلیون تن خود گویای اجرای درست اقتصاد مقاومتی است.
وی بیان کرد: بخش خصوصی به تنهایی در سیستان و بلوچستان در حال افزون بر 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است.
وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان هم اکنون تبدیل به کارگاه عمرانی شده که آینده این استان را متحول خواهد کرد.
وی ادامه داد: بهترین ظرفیت برای تولید انرژی های تجدید پذیر در سیستان و بلوچستان وجود دارد که در این زمینه سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در این استان کرده اند.
هاشمی اظهار داشت: باید به حق و خواست مردم وسیع تر فکر کنیم و تا زمانی که حق مردم را احیا نکنیم نباید آرامش داشته باشیم.
وی بیان کرد: کوچک انگاشتن کارهای بزرگی که در سیستان و بلوچستان انجام شده فاصله گرفتن از دغدغه های مردم است.
وی با گرامیداشت روز شهید افزود: شهدا برای کشور اعتبار به ارمغان آوردند و حرفشان متفاوت از چیزی بود که ما در حوزه قدرت به آن می نگریم.
وی خاطر نشان کرد: اگر به اخلاق و منش شهدا بازنگردیم مطمئن باشیم که بدهکار این عزیزان هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مادران، همسران و فرزندان شهدا از ما انتظار دارند که اهل سلامت، اخلاق، درایت و مردمدار باشیم و نگذاریم کسی نگاه آلوده به نظام داشته باشد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: شرایطی را باید برای کارمندان فراهم کنیم که انگیزه فعالیت کردن را داشته باشند.
علی اصغر جمشید نژاد اظهار داشت: اگر کارمند راضی نباشد قطعا ارائه خدمات آن در سطح جامعه رضایت بخش نخواهد بود بنابراین باید به رفاهیات این قشر از جامعه توجه ویژه ای داشت.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد و بستر زیرساخت های این استان را فراهم کرده است.
معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت کردن به مردم این استان را برای من فراهم کرده است.
سکینه اشرفی اظهار داشت: تلاش می شود با همکاری استاندار و استفاده از ظرفیت های قانونی قدم های حداکثری برای بهبود رفاهیات کارکنان استانداری برداشته شود.
وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین اولویت های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری این استان است.
به گزارش ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با تقدیر از فعالیتهای زهرا اربابی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، سکینه اشرفی را به عنوان معاون جدید معرفی کرد.
زهرا اربابی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان هم اینک به عنوان معاون سازمان برنامه و بودجه کشور فعالیت می کند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.