به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باید به فرزانگی فرهنگ و هنر خود افتخار کنیم.
وی افزود: فرهنگ و هنر ما از پختگی و آمیختگی دانش و معنویت برخوردار است و استعدادهای زیادی در گوشه گوشه این سرزمین و استان کرمانشاه وجود دارد.
شاه حسینی ادامه داد: تقویت نهادها و انجمن های فرهنگی و هنری یکی از اقداماتی است که می تواند ملاک ارزیابی دستگاه های فرهنگی استان ها و همچنین وزارتخانه قرار بگیرد.
معاون استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور بانشاط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه فراهم گردد تا جامعه ای پویا، سرزنده و متعالی داشته باشیم.
وی با تاکید بر متنوع بودن عرضه فرهنگ، گفت: آنچه که امروز به چشم می آید این است که موضوعاتی از قبیل اقتصاد و سیاست در ذیل فرهنگ قرار می گیرد.
شاه حسینی یادآور شد: عرصه فرهنگ عرصه اخلاق، انسانیت و زیبایی است که باید گرامی داشته شود.
وی در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات رحیمی زنگنه مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر جدید بتواند با اقدام ها و برنامه های خود زمینه تحول بیش از پیش فرهنگ و هنر را در این استان فراهم نماید.

** دولت تدبیر و امید به توانایی مدیران بیش از هر موضوع دیگری اهمیت می دهد
مدیرعامل خانه مطبوعات کشور و رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: انتصاب آقای رحیمی زنگنه در ابتدای دولت تدیبر و امید به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثابت کرد که این دولت به توانایی مدیران بیش از هر موضوع دیگری فارغ از جناح بندی های سیاسی اهمیت می دهد.
فریدون معتمدیان افزود: اقای رحیمی زنگنه در مدتی که مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه را برعهده داشتند به خوبی از عهده وظایف محوله برآمده و با وجود کمبود شدید اعتبارات اقدامات خوبی را انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: مدیر سابق دستگاه فرهنگی استان خود از بدنه دانشگاه بود که در زمره مدیران موفق به انجام خدمت پرداخت و در برگزاری کنسرت های موسیقی کارهای ارزشمندی انجام داد.
معتمدیان در پایان ابراز امیدواری کرد تا مدیریت ارشد استان با تزریق بودجه کافی به بخش فرهنگ و هنر استان، زمینه موفقیت مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراهم کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.