به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب ضمن  اعلام این خبر به رسانه ها افزود: حضور دانش‌آموزان در کلاس درس اجباری نیست و دانش آموزان فقط برای رفع مشکلات و پاسخ به سئوالات خود از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: تمام مدارس ابتدایی و متوسطه (به جز دانش آموزان  استثنایی در گروه های مختلف) از ۲۷ اردیبهشت ماه به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند دایر خواهد شد.
اسکندری نسب به استمرار روش‌های آموزش غیرحضوری، از تلویزیون و بستر شاد در شرایط فعلی اشاره و تصریح کرد: استفاده دانش آموزان از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و به صورت داوطلبانه خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ماه آغاز می شوند گفت: خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه ارائه می شود.
اسکندری نسب با تاکید بر اهمیت سلامت دانش آموزان در روزهای بازگشایی مدارس، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان با واریز ۳۶ میلیارد تومان به حساب تمامی مدارس به عنوان سرانه بهداشتی  تمهیدات لازم را برای ضدعفونی  و گند زدایی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم کرده است.
وی بر آموزش اصولی دانش آموزان  برای رعایت نکات بهداشتی در زمان حضور در مدارس تاکید کرد و افزود: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در شرایط فعلی اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.