علیمراد کرمی روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر افزود: براین اساس حضور مدیران و معلمان در مدرسه اجباری است و دانش آموزان فقط برای رفع مشکلات و پاسخ به سئوال‌های خود از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در بازگشایی مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امری مهم و ضروری و داشتن دستکش و ماسک مورد تاکید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه‌ها اجباری نیست و مدیران نمی‌توانند آنها را برای حضور الزام کنند.

کرمی اضافه کرد: افزون براین شبکه تلویزیونی اینترنتی آموزش شتاب از ساعت ۱۴ تا ۱۹ هر روز به صورت برخط پاسخگوی سوال‌های دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه ۱۲ تحصیلی استان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآورشد: امتحان‌های نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و براساس برنامه ریزی انجام شده نتایج امتحان‌ها تا پایان تیرماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامتی دانش آموزان، امتحان‌های نهایی در ۲ گروه برگزار می‌شود، گفت: در زمان حاضر هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رشته‌های ریاضی و علوم تجربی، ادبیات، علوم انسانی و معارف اسلامی در پایه دوازهم در استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهراظهار کرد: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در شرایط فعلی اولویت اصلی در آموزش و پرورش استان است.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای ضدعفونی مدرسه‌ها براساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام و مورد توجه قرار دارد.

در زمان حاضر ۲۳۷هزار و ۹۳۸ دانش آموز در قالب ۱۱هزار و ۴۲۲ کلاس درس در ۲هزار و ۴۸۰ مدرسه در استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند که با شیوع کرونا از سوم اسفند ماه تعطیل و آموزش را به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد پی‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.