به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسکندری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های شبکه شاد و تهدیدها و فرصت‌های موجود در این زمینه اظهار کرد: این شبکه در آینده‌ای نزدیک بسیاری از مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان و مدارس را مرتفع می‌کند و در حال حاضر شبکه شاد در حال تکوین است.

وی اضافه کرد: شرایط موجود متأثر از شیوع ویروس کرونا است از طرف دیگر آموزش دانش آموزان به اشکال مختلف در حال انجام است البته باید به این واقعیت اشاره کرد که هیچ روشی نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری دانش آموزان بشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: آموزش از طریق شبکه شاد خود دارای ظرفیت‌هایی است که باید از آن استفاده کرد همچنین برای پیش برد هرچه بهتر این شبکه نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان، معلمان و والدین می‌تواند کمک کننده باشد.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران مدارس باید در شبکه شاد عضویت داشته باشند و تاکنون ۸۷ درصد مدیران عضو این شبکه شده‌اند.

اسکندری اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه ما پوشش کامل و ۱۰۰ درصدی دانش آموزان از طریق فضای مجازی، تلویزیون و درسنامه های آموزشی است.

وی عنوان کرد: از دیگر اهداف ما تسهیل در روند یادگیری دانش آموزان از طریق روش‌های استانی، منطقه‌ای و محله‌ای است تا اینکه همه دانش آموزان تحت پوشش آموزشی قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: استفاده از روش‌های مختلف در راستای تسهیل روند یادگیری به صورت استانی، منطقه‌ای و محلی و مدرسه‌ای در دستور کار ماست و تلاش می‌کنیم تمامی دانش آموزان استان با استفاده از روش‌های مختلف تحت پوشش آموزشی قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.