مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان روز پنجشنبه در این نشست گفت: طبق تصمیم اتخاذشده ۲۴ نفر از کارشناسان  آموزش وپرورش و ازاعضای این ستاد درقالب ۱۲ اکیپ، مدارس سراسر استان را مورد ارزیابی بهداشتی قرار می دهند.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا آخرین اقدام بهداشتی درمدارس هرمزگان از جمله شست وشو، ضدعفونی و گندزدایی را رصد می کنند.
وی بیان داشت: این گروه های ارزیاب امروز پنجشنبه و فردا جمعه (هشتم و نهم اسفندماه) با سرکشی از مدارس، نکات بهداشتی را مورد بررسی و نکات لازم را گوشزد می کنند.
این مسوول، آگاهی بخشی در مورد بیماری کرونا را مهم برشمرد و اضافه کرد: آموزش وپرورش در راستای انتقال  این ویروس و شیوه های مقابله با آن، اقدام به برگزاری دورهای آموزشی کوتاه برای معلمان، مدیران و سرایداران کرده است.
دادی زاده به انتشار خبرهای جعلی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: مدارس برای بازگشایی در روز شنبه   ضدعفونی، گندزدایی و آماده سازی می شوند و هرگونه خبری در این راستا از طریق سایت آموزش وپرورش  استان هرمزگان دنبال کنند.
وی گفت: اولیا از فرستادن دانش آموزان بیماری که علائم سرماخوردگی، تب و استخوان درد دارند، به مدرسه خودداری کنند و غیبت آنها موجه است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: مدیران و معلمان مدارس درصورت مشاهده بیماری در دانش آموزان، درتماس با والدین آن ها، نسبت به هدایت آنان به مراکز پزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.