به گزارش ایرنا، احمد اسکندری روز سه شنبه با حضور در مناطق روستایی کرمان و توزیع بسته های آموزشی و بهداشتی بین دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند ضمن بررسی مسائل و مشکلات تحصیلی دانش آموزان در این روستاها از توزیع بیش از ۹۳ هزار بسته یادگیری بین دانش آموزان مناطق روستایی استان کرمان در ۲ مرحله تاکنون خبر داد.

وی ادامه داد: مرحله سوم توزیع این بسته های یادگیری محور تا اعلام پایان سال تحصیلی بین دانش آموزان ادامه دارد.
وی تعمیق و استمرار یادگیری و ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق روستایی و ایجاد  عدالت آموزشی را از مهمترین اهداف توزیع این بسته های یادگیری در مناطق روستایی و حاشیه ای استان کرمان در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا دانست.
اسکندری نسب با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین دانش آموزان روستایی و وجود ندارد گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شروع کرونا با جدیت وضعیت تحصیلی و آموزشی دانش آموزان را از طریق آموزش مجازی شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) و تهیه بسته های یادگیری به صورت استانی، شهرستانی و محلی و مدرسه ای پیگیر هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در مناطق روستایی چشمه گز و کوه بادومیه بسته های یادگیری را بین دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول این روستاها با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع کرد. 
عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی، محمد کاظمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان و جمعی از کارشناسان، سرگروه های آموزشی و معلمان مدیرکل آموزش و پرورش استان را در توزیع این بسته های آموزشی یادگیری محور همراهی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.