به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسکندری نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به جز دانش آموزان استثنایی در گروه‌های مختلف، همه مدارس ابتدایی و متوسطه صرفاً به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی از تاریخ ۲۷ اردیبهشت به آن گروه از دانش آموزانی که از دریافت خدمات آموزشی محروم مانده اند، دایر خواهد شد.

وی اضافه کرد: هیچ اجبار و یا الزامی دال بر حضور دانش آموزان در مدرسه وجود ندارد و دانش آموزان برای رفع اشکال و پرسیدن سوالات خود از معلم به مدرسه مراجعه می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه همچنان مبنای آموزش به صورت غیر حضوری و از طریق تلویزیون و شبکه شاد است، اظهار کرد: ارائه خدمات به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد است و امتحانات نهایی آنها از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۶ میلیارد تومان به عنوان سرانه بهداشتی مدارس برای ضدعفونی و گندزدایی مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختصاص داده شده است لذا سلامت دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس برای ما بسیار مهم است.

اسکندری نسب ادامه داد: به آموزش دانش آموزان جهت رعایت نکات بهداشتی هنگام حضور در مدارس باید توجه کرد تا ان شاءالله وضعیت موجود به بهترین شکل کنترل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.