به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: تامین خوابگاه و ایجاد مکان های آموزشی مناسب برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در هرمزگان مصوب و اجرایی می شود که زیرساخت مناسبی برای تحول در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان خواهد بود.
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت نوسازی مدارس در هرمزگان، افزود: در همین راستا 100 مدرسه توسط خیران مردمی و بنگاه های اقتصادی فعال در استان احداث می شود.
همتی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد می شود، 100 مدرسه دیگر نیز توسط این سازمان در هرمزگان ساخته خواهد شد.
وی خواستار اجرای برنامه های مناسب جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان هرمزگانی برای شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها شد و بیان داشت: باید مشوق های مناسبی برای دانش آموزان و همچنین معلمان آنها در نظر گرفته شود تا بتوانند با انگیزه خوبی خود را برای حضور در آزمون سراسری آماده کنند.
در این نشست لوح سپاس وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور به دلیل کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در کشور، توسط زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به استاندار هرمزگان اهدا شد.
استان هرمزگان 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد و براساس آمارها این استان با کمبود حدود پنج هزار معلم روبه رو است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.