به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز یکشنبه در آئین اجرای مرحله نخست توزیع کمک‌های مومنانه دادگستری کل استان کرمان، افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی اهدایی در مرکز استان سه میلیون ریال است و در مجموع یک میلیارد ریال برای اجرای مرحله نخست این رزمایش هزینه شده است.
وی ضمن بیان این مطلب که توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط گروه‌های جهادی و با همت بسیج حقوقدانان استان کرمان همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اهدای کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان تنها مختص به مرکز استان نیست و در شهرستان های استان نیز اجرایی شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تهیه و توزیع ۶۵۰ بسته کمک معیشتی در جیرفت به مبلغ یک میلیارد ریال و ۵۰ بسته کمک معیشتی در بم به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از سوی مراجع قضائی، اظهارداشت: تاکنون در شهرستان سیرجان مبلغ ۵۰ میلیون ریال، عنبرآباد ۶۰ میلیون ریال، شهربابک ۴۵ میلیون ریال، انار ۱۲ میلیون ریال، بافت ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و منوجان ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به اجرای رزمایش کمک مومنانه اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: تهیه و توزیع بسته های کمک حمایتی به نیازمندان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و به عنوان گوشه ای از رزمایش بزرگ مردم مسلمان ایران در راستای اجرای فرمان معظم له اجرا شده است.
موحد عنوان کرد: جمع آوری کمک ها برای تهیه بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تلاش می‌شود که مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌ها، تهیه و توزیع بسته‌ها در اسرع وقت انجام شود.
وی گفت: گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی شناسایی شده‌اند و تلاش می‌شود که این بسته‌ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده اند، قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.