سرهنگ دوم پاسدار مصطفی ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سبد کالای آماده شده به یاد شهدای شهرستان و سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به منازل مردم فرستاده می‌شود.

وی در خصوص نحوه توزیع  بسته‌های معیشتی، خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک مومنانه، جلساتی در پایگاه‌های بسیج با حضور خیران و معتمدان محل جهت شناسایی افراد نیازمند و تحت پوشش قراردادن آن‌ها برگزار شد.

ملکی افزود: به توفیق الهی و با عنایت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) این بسته‌ها به تدریج به دست ۲ هزار خانواده در سطح شهرستان خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان این که رزمایش کمک مومنانه، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: این رزمایش، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم شهرستان ماهنشان است.

وی اظهار داشت: هر یک از مردم متدین و انقلابی شهرستان به نوعی در این رزمایش به میدان آمده‌اند.

ملکی ابراز کرد: تمام اقدامات و تلاش‌های متولیان این رزمایش در شهرستان اعم از امام جمعه و فرماندار و سایر عزیزان مسؤول و غیرمسؤول مانند بسیجیان و رزمندگان برای امید و آرامش خانواده‌ها است.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز سه هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی توسط سپاه ناحیه ماهنشان به اقشار آسیب‌دیده این شهرستان اهدا شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.