این فرد نیکوکار رابُری که تمایل به فاش شدن نامش نداشت گفت: درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه و در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به بروز ویروس کرونا در جهان و کشور و بالتبع آن گرفتاری هایی که برای مردم به‌خصوص قشر ضعیف جامعه به‌وجود آمده وظیفه داریم که در حد توان همدیگر را یاری رسانیم.

وی اظهار داشت: همه ساله در شب‌های قدر به‌ویژه شب شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) سفره افطار برای همشهریان پهن می کردیم که امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و سلامت همشهریان اقدام به توزیع خرما کردیم و امیدواریم مقبول درگاه الهی قرار گیرد.

اهدای اقلام توانبخشی ویژه معلولان به بهزیستی رابر

همچنین مدیر موسسه خیریه نیک اندیشان رابر زمین گفت: به همت این موسسه نخستین محموله اقلام توانبخشی ویژه معلولان به اداره بهزیستی شهرستان رابر اهدا  شد.

حسین شهابی افزود: عصر امروز ششم اردیبهشت ماه ۹۹ نخستین مرحله اقلام توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت تحویل اداره بهزیستی شهرستان رابر جهت اهدا به مددجویان گردید.  

وی بیان داشت: به همت و همراهی جمعی از نیکوکاران عضو موسسه خیریه نیک اندیشان رابر زمین در قالب طرح ضیافت مهر اقلام توانبخشی شامل واکر، عصا ، تشک مواج و دیگر اقلام به ارزش ۵۰میلیون ریال خریداری و درجهت رفاه حال مددجویان بهزیستی رابر در اختیار این اداره جهت توزیع دربین نیازمندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: هیات مدیره این موسسه، در نظر دارد که در ماه مبارک رمضان امسال بخش دوم اقلام توانبخشی را نیز آماده و تحویل دهد.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان تلویزیونی ۲۱ فروردین ماه بود امسال که به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کردند و افزودند: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان بویژه در آستانه‌ ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، آغاز کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم. 

کرمانی ها در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، پیشگام این رفتار مومنانه شدند و با تشکیل قرارگاه‌ استانی کمک به افراد بی بضاعت را در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.