خدیجه دشتی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای بهمنیاری و اسلام آباد به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باتوجه به لزوم پیشگیری از ویروس کرونا توسط مردم برای قطع زنجیره انتقال و کنترل ویروس، دهیاران و شوراهای این روستاها اقدام به نصب بنر و  آموزش اصول بهداشتی به اهالی کردند.

وی گفت: اهالی روستاهای این بخش نسبت به توصیه‌های بهداشتی در برابر کرونا بخوبی عمل کرده و با دهیاران و شوراها در امر مبارزه با این بیماری مشارکت دارند.
دشتی  افزود: در بازدید میدانی صورت گرفته از این روستاها،  مشکلات و نیازهای آنان از جمله آسفالت و بهسازی جاده ورودی، جاده‌های بین مزارع و  تعمیر پل اسلام آباد به فخرآوری بررسی شد.
بخشدار مرکزی گناوه با اشاره به زمین‌های مرغوب و آبگیری مناسب این سه روستا، گفت:  زمین‌های این روستاها حاصلخیز و مستعد تولیدات کشاورزی و دامپروری است.

وی بیان کرد: تولید خرما از قدیم در این روستاها رواج داشته که می‌توان با ایجاد بستر مناسب از این ظرفیت،  زمینه‌ اشتغال جوانان را فراهم کرد.
بخشدار مرکزی گناوه بر برنامه‌ریزی و پیگیری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این روستاها تاکید کرد و گفت: پارک محله‌ای، آسفالت خیابان‌ها، تعمیرات و جابه‌جایی پایه‌های برق و فضای ورزشی لازم با توجه به وجود استعدادهای خوب ورزشی در این سه روستا از عمده خواسته‌های بحق و مشکلات آنان است که با  همکاری روسای ادارات مربوطه رسیدگی خواهد شد.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.