سرهنگ حسن پورقربان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان بهشهر با رمز "لبیک یا خامنه ای" آغاز شد.

وی افزود: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند؛ سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمدند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: در این روزها که عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تأمین می‌کنند؛ رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آنها باشیم.

سرهنگ پورقربان در ادامه عنوان کرد: سه هزار و ۹۵۰ عدد بسته معیشتی کالا بین خانوارهای نیازمند و مشاغلی از قبیل؛ (دستفروشان؛ کارگران ساختمانی روز مزد؛ خانواده متوفی که مریض کرونایی دارند و خانواده زندانیان نیازمند) که حین شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان دچار آسیب شدند؛ در شهرستان بهشهر توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطر نشان کرد: "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" فرمانده جبهه مقاومت هر زمان که می‌دید مشکلی در داخل کشور ایجاد می‌شد خودش در خط مقدم کمک به مردم حضور داشت و این حرکتی که امروز بسیجیان ما آغاز کرده‌اند معنادار است و نشان می‌دهد که جنس این حرکت از جنس مکتب سلیمانی است.

پورقربان در پایان ضمن تشکر از زحمات مسؤولین و خیرین شهرستان بهشهر با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشورتر و گسترده‌تر مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی، گفت: به منظور حمایت حداکثری از محرومان و مستمندان به همه افراد توانمند از نظر مالی توصیه می‌شود تا با اتحاد و همدلی یاری‌رسان در این امر خدا پسندانه باشند تا بتوان در این ماه مبارک، خانواده‌های بیشتری را حمایت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.