مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در استان کرمان آموزش مجازی برای ۳۱ هزار دانش آموز به دلیل نبود و یا اختلال اینترنت مهیا نبود، افزود: برهمین اساس با همت مدیرکل آموزش و پرورش استان یک کارگروه تشکیل و در نهایت بسته‌های یادگیری مهارت محور قبل از سال تهیه و توزیع شد.

وی اظهار داشت: کلیه مدارس به شبکه اجتماعی شاد تجهیز شده و دانش آموزان می‌توانند از طریق این پیام رسان داخلی آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

سرپرست روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این مطلب که این پیام رسان قابلیت حضور و غیاب، ارائه محتوا و پرسش و پاسخ را دارد و دانش آموزان می‌توانند از طریق لپ تاپ، تبلت و گوشی از این قابلیت استفاده کنند، اضافه کرد: شروع دوره‌های آموزشی دانش آموزان نیز پس از اتمام تعطیلات رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ مدرسه در شهرستان رودبار جنوب بین ۲۰ تا ۸۰ درصد تخریب شده‌اند، تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به دنبال اخذ سرانه ویژه برای مدارس شهرستان‌های سیل زده هستند.

باهری با بیان این مطلب که یک پویش تحت عنوان سیل مهربانی جهت دریافت کمک‌های مردمی راه اندازی شده است، عنوان کرد: مدارس غیر دولتی استان کرمان نیز تعداد ۴۰۰ جفت کفش، ۵۰۰ تخته پتو و ۵ هزار بسته غذایی تهیه و در مناطق سیل زده توزیع کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.